I La Paz!!

Hej hej..
Nu ar jag pa plats i Bolivia igen. Efter en resa med overnattning i Madrid tog vi in pa ett hostel nara La Paz turiststrak. Den hoga luften gor att man blir helt slut efter korta promenader men jag kanner mig inte lika trott som nar jag var har i varas. Idag borjar Isabel sin praktik och jag har vart ner pa stan for att fa ordning pa mitt bolivianska mobilnummer. var tvungen att byta nummer.
   igarkvall var vi pa bio, tittade pa "the bookthief" eller vad den heter pa engelska. Vi sag den dubbad pa spanska. "ladrona de los libros" hette den da. Filmen var skitbra iallafall! Dubbningen var ocksa helt okej kom vi overens om. I eftermiddag ska jag eventuellt aka upp till Pampajasi och halsa pa lite folk fran CAUP!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0