Pa plats i Oruro, utan a a och o..

Hejsan!
Har nu varit i Ororu i tre dygn ungefar. Trivs valdigt bra och har fatt eget rum hemma hos Skarlett. Har traffat alla Skarlets slaktingar samt spelat volleyboll med dem. :)
  Idag avr min forsta dag pa skolan Ghislan Dube. Klockan 8 imorse kom en folkvagnsbuss och hamtade mig och Pablo som gar pa skolan. Sedan foljde en resa pa cirka 45 minuter da vi plockade upp alla i sina hem, vi var cirka 17 personer i minibussen. Lite skillnad pa den svenska fardtjansten, men vist fungerade det!
  Val pa skolan plockade alla fram sina skrivbocker och fick olika uppgifter av lararen Feli. Jag hjalpte en tjej med matte. Jag fick ova upp mina kunskaper i att stalla upp och multiplicera. Feli sa att hon skulle doda oss om vi gjorde fel, sa vi raknade ratt ;)
Vid lunchtid blev det varmchoklad och brod och sedan akte vi hem igen och slappte av samtliga pa vagen. Nu har jag satt mig pa ett internetkafe och passar pa att uppdatera mig lite om vad som hander hemma i Sverige.
 
Har tyvarr inga nya bilder att lagga upp, det far bil till nasta gang!
 
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0