Ledig dag på stan

Hejsan! nu är jag frisk igen efter två dagars magsjuka. Imorse blev jag och Sofie väckta av min pappa som missat tidsskillnaden och ringde på skypen kl kvart i 8. Men det var ju inte så farligt, vi kom iväg rätt tidigt med en lokalbuss in till city och idag har vi bara tagit det lugnt och turistat :-) 
 
 
 
 
 Nu blev det lite knepigt att sätta bilderna på nåt bra sätt. min pad har ingen deleateknapp.. jaja, iallafall, den översta bilden föreställer den bolivinska flaggan samt wippalaflaggan som är de andiska ursprungsfolkens flagga.
sedan befann vi oss på ett stort torg där turiststråket började. Bilden är på mig strax innan försäljaren till vänster lyckas sälja på mig en akvarellbild. Sofie tycker stt jag är dålig på att pruta. Imorn ska vi på studiebesök i Pampajasi.
hej svejs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KAJSA & LISE SAKNAR DIG

HEJ :D gud va kul o se bilder och höra att du är på benen!! önskar vi vore där och beundrar din vackra målning! ;)
Imorgon är det föreläsningen med Ednalva på univesitet, vi taggar!
Jättekramar från oss!

Svar: hej! åh, va gulliga ni är :-) saknar er med <3 Hoppas det kommer många på föreläsningen :-) kramar!
Stina

2013-04-10 @ 17:45:34
Postat av: Anonym

Hej min lilla guddotter!
Ska bli jättekul att följa din blogg, tänk så mycket du får uppleva!Skönt att du är frisk igen.
Har nu kollat på dina fina bilder från Bolivia och även dina teckningar (konstverk). Du har väldig talang, kan du göra ett porträtt av mej? Det får förstås retoucheras så att inga rynkor kommer fram.
Må så gott!
Kram från Birgitta

2013-04-15 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0