Bild på mej och Susanne klar!

Oj, vad dålig jag har varit på att uppdatera senaste veckan! Bilden jag började på förra veckan är klar nu! Lägger upp lite bilder från processen :)
 


Så här ser slutresultatet ut! Kommer eventuellt lägga till lite detaljer runtomkring, jag tycker att det känns lite tomt i allt det blå :P
  Mitt nästa projekt som jag ska göra är en beställning av en gammal klasskompis som ville ha ett porträtt på sej och sin pojkvän, uppdaterar så snart som möjligt när jag börjat på den :)
 

Kommentarer
Postat av: Broder

Du ser lite kines ut ^^

Svar: jaa fler har sagt det :P Men det är bara för att jag ser glad ut. manga face typ :)
Stina

2012-09-27 @ 07:21:08
Postat av: Stor-Stina ;)

Goa glada Manga-Lill-Stina <3

Svar: haha!
Stina

2014-08-11 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0